La CUP anima a sumar-se a les mobilitzacions previstes per aquest 11 de setembre

EL 9-N GUANYEM EL REFERÈNDUM,

GUANYEM LA INDEPENDÈNCIA PER CANVIAR-HO TOT!

Els Països Catalans es troben en una cruïlla històrica. L’Estat de les autonomies espanyol trontolla. La crisi capitalista i la submissió al pagament del deute precaritzen i devaluen les condicions de vida de les classes populars, i el patriarcat sotmet les dones a les feines invisibles de reproducció i de cura, al retorn forçat a la llar i a l’empobriment progressiu. Mentrestant, el poble català s’organitza arreu dels Països Catalans per construir un futur de llibertat, igualtat i justícia social.

Després d’un llarg cicle de mobilitzacions al Principat, l’11 de setembre d’enguany es presenta com una oportunitat per sortir massivament al carrer i exigir al Govern de la Generalitat la celebració del referèndum per la independència el 9 de novembre.

És per aquest motiu que la CUP de Berga us anima a tots a sumar-vos i a participar a la gran mobilització que prepara l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) el proper 11 de Setembre a Barcelona. Milers de catalans i catalanes dibuixaran, a les 17.14 h, una enorme V humana per dir al món que tenim la Voluntat de Votar i la ferma convicció d'aconseguir la Victòria.

Us animem a participar al tram assignat al Berguedà, el tram 53 (Gran Via de les Corts Catalanes entre el carrer Villarroel i el carrer Casanova) i seguidament us animem a participar, a 2/4 de 7 a la plaça de Tetuan, a la tradicional manifestació de l'Esquerra Independentista que finalitzarà amb un acte polític al passeig del Born amb representants del moviment feminista, el diputat Quim Arrufat i representants internacionals.

Cal que exigim la celebració del referèndum al marge de les imposicions de Rajoy, de les suspensions del Tribunal Constitucional espanyol, de les amenaces de l’Estat i de les elits econòmiques i polítiques catalanes. El futur del nostre poble no es pot manllevar de les mans de tots nosaltres i ha arribat l’hora d’adequar les decisions polítiques a les aspiracions populars. Ha arribat l’hora de construir un país nou.

La CUP fa una crida al conjunt del poble català perquè continuï essent el protagonista d’aquest procés, a través de l’organització popular; una crida conscient a la desobediència i a la mobilització si per referèndum ens donen eleccions plebiscitàries.

La sobirania nacional no pertany al parlament autonòmic, sinó al poble, i aquest ja ha decidit: referèndum tant sí com no.

Sense desobediència no hi ha independència!