La CUP-Crida Constituent insisteix en trobar un acord per donar continuïtat al mandat sorgit del 27S

La CUP-Crida Constituent continua explorant totes les possibilitats per tal d'encetar la legislatura i donar sortida al mandat plebiscitari sorgit de les eleccions del passat 27 de setembre. Amb aquesta voluntat ahir vam celebrar reunions amb Súmate, Òmnium i AMI. També va participar a la cimera celebrada amb totes les entitats i partits sobiranistes sense haver aconseguit cap posició de consens. Tot i així, aquest divendres han seguit els contactes amb diversos agents per tal d'aconseguir desencallar la situació.

La CUP-CC s'ha assegut a les reunions amb la idea de trobar un candidat alternatiu a Artur Mas i disposada a escoltar totes les propostes. Conseqüentment, s'ha mostrat disposada a explorar compromisos en clau de governabilitat en base a la proposta d'acord cap a la independència, així com a assumir públicament una autocrítica sobre el procés de negociació. Tanmateix, i a hores d'ara, no podem constatar la mateixa voluntat política per part de la resta d'actors.

La CUP-CC no restarà immòbil davant d'aquest compte enrere i manifesta la voluntat de continuar treballant per arribar a un acord que ens permeti donar continuïtat al mandat sorgit de les eleccions plebiscitàries i constituents.

CUP-Crida Constituent
8 de gener de 2015
Països Catalans

La CUP-Crida Constituent manifesta la voluntat de continuar treballant per arribar a un acord.

Denuncia la manca de voluntat política, a hores d'ara, de la resta d'actors.